Vita ponny, vad vacker du är

Nu har jag gjort mig en liten blogg igen, har ju pysslat med detta förut men kände att jag inte riktigt hade orken till att ha en blogg. Blir så mycket av tiden som går åt tycker jag när man istället kan ägna sig åt andra saker. Samtidigt, så har jag känt att jag vill ha någonstans att publicera bilderna jag tar. Blir lite mer motiverande att fota då tycker jag, när man vet att dem inte endast hamnar på hårdisken på datorn utan att visas för någon. 

Så det blir så, att jag har mig en fotoblogg. Inga vardagsinlägg (kanske någon gång, kan ej lova något), endast de bilder jag tar får ett inlägg här. Uppdaterar gör jag när jag knäppt nya bilder, vilket känns som att jag kommer göra endel här framöver då jag för tillfället är riktigt motiverad! Kramis
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback